رادار نقطه کور اپتیما
نوشته شده توسط : pari

رادار نقطه کور اپتیما

رادار نقطه کور آپشنی است که عمدتاً تولیدکنندگان بزرگ خودرو در دنیا آن  را به عنوان آپشنی اختیاری برای خودروهای فول‌آپشن‌شان در نظر می‌گیرند. اما این آپشن را می‌توان برای سایر خودروها نیز تهیه کرد. اگر دارای خودروی کیا اپتیما هستید و قصد دارید رادار نقطه کور اپتیما را بر روی خودروی خود داشته باشید باید این کار را به یک شرکت تخصصی بسپارید تا هم از سیستمی اصل و با کیفیت در خودروی‌تان استفاده شود و هم آن که عملیات نصب رادار نیز به بهترین شکل ممکن انجام گردد. آپشن کار با سال‌ها تجربه و با تیمی متخصص در زمینه‌ی جدیدترین آپشن‌های دنیا، بهترین انواع رادارهای نقطه کور را عرضه کرده و در صورت خرید، کارشناسان اقدام به نصب رادار به شکلی استاندارد بر روی خودروی‌تان می‌کنند. رادار نقطه کور اپتیما | خرید رادار نقطه کور خودرو اپتیما دو سنسور در قسمت عقبی خودرو نصب می‌شوند، آینه‌های جانبی تعویض شده و روی‌شان LED نصب می‌شود. سیم‌ها و پردازنده نیز در جای خود قرار می‌گیرند. این شَمایی کلی از سیستم رادار نقطه کور است. آینه‌های جانبی خودرو به همراه آینه وسطی خودرو نمی‌توانند تمامی فضاهای پشت و اطراف خودرو را پوشش دهند، در این بین برخی نقاط هستند که خارج از دید راننده اند و اگر خودرویی در یکی از این نقاط قرار گیرد راننده به‌واسطه‌ی آینه‌ها قادر به دیدن آن نیست. همین امر می‌تواند خطر بروز تصادف را افزایش دهد. اما سنسورهای رادار، به محض آن که یک خودرو یا موتور سیکلت با سرعتی خاص در نقطه‌ی کور خودرو قرار گیرد آن را تشخیص داده و کل رادار از طریق چراغ‌های LED روی آینه‌های جانبی به راننده هشدار می‌دهد. هشدار آینه‌های جانبی عموماً یا به رنگ زرد است و یا به رنگ قرمز. نکته‌ی مثبت آن است که اگر به هر دلیلی هشدار بصری چراغ‌های LED روی آینه‌ها را کافی ندانید می‌توانید از هشدار صوتی بهره‌مند شوید. برای خرید رادار نقطه کور برای خودروی کیا اپتیما می‌توانید تلفن را بردارید و با آپشن کار تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده‌ی ارائه‌ی مشاوره‌ی رایگان در زمینه‌ی رادار نقطه کور کیا اپتیما هستند. چنان‌چه ابهام و سوالی در این حیطه دارید می‌توانید آن را با کارشناسان در میان بگذارید و پاسخ‌تان را دریافت کنید و پس از آگاهی کامل از چند و چون کار سفارش‌تان را ثبت نمایید. در نظر داشته باشید که خرید از یک شرکت معتبر بسیار مطمئن‌تر از آن است که از فروشگاه‌های نامعتبر اقدام به خرید این آپشن کنید، چرا که اولاً ممکن است فروشگاه‌های نامعتبر یک کالای تقلبی را به شما بفروشند و ثانیاً این آپشن باید حتماً به صورت استاندارد نصب شود ولی ممکن است در فروشگاه‌های نامعتبر این کار به خوبی صورت نگیرد. تیم تخصصی آپشن کار با دارا بودن تخصص و تجربه‌ی بالا می‌توانند به بهترین شکل و به صورتی استاندارد نصب رادار نقطه کور اپتیما را انجام دهند. خلاصه آن که کار را به شرکت‌های نامعتبر نسپارید و برای خرید و نصب رادار نقطه کور روی خودرو کیا اپتیما گوشی را بردارید و با کارشناسان آپشن کار تماس بگیرید.

پدل شیفتر اسپورتیج

یکی از آپشن‌های پرطرفدار که تا حد زیادی موجب سهولت در رانندگی شده و نصب آن کاربردهای فراوانی برای شما خواهد داشت، پدل شیفتر و یا همان دنده پشت فرمان است. این آپشن بر روی خودروهای جدید و لوکس نصب است ولی برای سایر خودروها نیز در صورت نیاز قابل نصب خواهد بود. پدل شیفتر اسپورتیج را می‌توان یکی از پرفروش‌ترین آپشن‌های این خودرو نامید چرا که مزایای فراوانی دارد، هم‌‌اینک به بررسی کاربردهای آن و تغییراتی که در رانندگی ایجاد می‌کند خواهیم پرداخت. گفتنی است برای خرید و نصب آپشن پدل شیفتر اسپورتیج در اسرع وقت می‌توانید با آپشن کار تماس بگیرید. شماره تلفن‌های موجود در این صفحه راه ارتباطی کارشناسان آپشن کار با شماست، لذا برای کسب اطلاعات بیش‌تر، خرید مقرون به صرفه و نصب مطمئن با ما تماس بگیرید. یکی از مهم‌ترین کارهایی که در رانندگی باید مرتب تکرار شود، تعویض دنده است. دنده به طور معمول بر روی کنسول میانی قرار دارد و باید پس از گرفتن کلاچ با توجه به دور موتور آن را مرتب تغییر داد. این کار نسبتا دشوار و خسته کننده است. آپشن پدل شیفتر با حذف دنده از روی کنسول میانی و انتقال عملکرد آن در قالب اهرم به پشت فرمان موجب می‌شود تا تغییر دنده به آسانی در اختیار شما باشد و از لحاظ دسترسی به آن بهتر تسلط داشته باشید. دنده پشت فرمان سرعت عمل شما را تا حد زیادی بالا می‌برد و لذا دیگر لازم نیست مرتب دست خود را از روی فرمان برداشته و دنده را عوض کنید. با استفاده از این آپشن تعویض دنده از سبک تا سنگین آسان است، چرا که دنده درست نزدیک دست شماست و بدون رها کردن فرمان خودرو قادر خواهید بود دنده را تعویض کنید. چنان‌چه خودروی اسپورتیج شما به این آپشن مجهز نیست، به راحتی می‌توانید آن را از فروشگاه آپشن کار به صورت مجزا تهیه کرده و از مزایای آن بهره‌مند شوید. یکی از عواملی که موجب پرت شدن حواس راننده می‌شود، تعویض مرتب دنده است. اگر خودروی اسپورتیج شما آپشن دنده پشت فرمان را ندارد و برای تعویض دنده تمرکزتان مختل می‌شود، می‌توانید از آپشن پدل شیفتر اسپورتیج استفاده کنید. این آپشن به شما این امکان را می‌دهد که بدون رها کردن فرمان بتوانید دنده را تغییر دهید و در نتیجه در افزایش تمرکز شما بر روی رانندگی تاثیر به سزایی می‌گذارد. با تجهیز خودرو به دنده پشت فرمان اسپورتیج سرعت عمل راننده به طرز شگفت انگیزی افزایش می‌یابد و لذا برای این‌که بتوانید حرفه‌ای رانندگی کنید بهتر است این آپشن را بر روی اتومبیل خود نصب کنید. کاربرد دیگر پدل شیفتر اسپورتیج در بهبود شتاب‌گیری است که با کوتاه کردن فاصله مسیر رفت و آمد دست برای تعویض دنده عملی می‌شود. این آپشن با گرفتن بیش از نیمی از خلاصی دنده، عمر گیربکس را طولانی‌تر می‌کند. اگر می‌خواهید از مزایای دنده پشت فرمان اسپورتیج استفاده کنید می‌توانید از طریق تماس با آپشن کار در کم‌ترین زمان ممکن این آپشن را خرید و نصب کنید تا هر چه سریع‌تر از مزایای این محصول استفاده کنید.

دوربین 360 درجه سراتو

رانندگی‌ای ایمن‌تر و مسلط‎تر را تجربه خواهید کرد اگر خودروی‌تان مجهز به دوربین 360 درجه باشد. خوشبختانه باوجودی‌که خودروهای جدید در کارخانه به این آپشن مجهز می‌شوند این امکان وجود دارد که خودروهای فاقد این آپشن نیز بتوانند از طریق فروشگاه‌های معتبر و توسط متخصص به این آپشن مجهز شوند. 4 دوربین در اطراف خودروی شما [سپرهای عقب و جلو و زیر آینه‌بغل‌ها] نصب می‌شوند. سپس تصاویری که این 4 دوربین تهیه می‌کنند از طریق پردازشگر دوربین 360 درجه مورد پردازش قرار گرفته و دست‌آخر یک تصویر 360 درجه – هم به صورت عکس و هم به صورت ویدئو- بر روی نمایشگر به نمایش درمی‌آید. این امکان وجود دارد که راننده تصاویر و ویدئوها را نیز بر روی گوشی موبایل خود مشاهده کند. همچنین ازآن‌جا که دوربین به سیستم عامل اندروید مجهز است شرایط برای به‌اشترام‌گذاری تصاویر و ویدئوهای آن در شبکه‌های مجازی نیز فراهم خواهد بود. زمانی سود دوربین 360 درجه خودرو را درمی‌یابید که تنها در محیطی تنگ و باریک مجبور به دور زدن یا پارک کردن خودرو باشید. در این هنگام هیچ نیازی به فرمان‌دادن یک شخص دیگر نیست، بلکه می‌توانید با استفاده از تصاویر دوربین 360 درجه با تسلطی بالا و بدون دغدغه از بابت افتادن خط روی خودرو اقدام به دور زدن یا پارک کردن خودرو کنید. همچنین در صورت تصادف خودرو افسر می‌تواند با استفاده از تصاویر دوربین 360 درجه تصمیمی بهتر اتخاذ کند و مسلط‌تر به چند و چون تصادف باشد. خلاصه آن که باوجودی که در نگاه اول ممکن است دوربین 360 درجه یک آپشن کم‌کاربرد در نظر آید، آپشنی بسیار پر کاربرد است و می‌تواند تسلط و ایمنی بیش‌تر به‌هنگام رانندگی را در پی داشته باشد. اگر دارای خودروی سراتو هستید پیشنهاد ما به شما این است که برای خرید دوربین 360 درجه خودرو سراتو از طریق فروشگاه آپشن‌کار اقدام کنید. دوربین 360 درجه خودرو سراتو | خرید دوربین 360 درجه سراتو آپشن‌کار با دارا بودن بیش از 10 سال سابقه در توزیع و عرضه‌ی لوازم جانبی خودرو آماده‌ی دریافت تماس‌ها و سفارش‌های شما در راستای خرید دوربین 360 درجه خودرو سراتو است. کارشناسان آپشن کار تضمین می‌دهند که از دوربین‌های با کیفیت برای خودروی شما استفاده خواهند کرد. همچنین برای نصب دوربین 360 درجه سراتو نیز نباید دغدغه داشته باشید، چراکه خود کارشناسان اقدام به نصب دوربین خواهند کرد و این کار را به بهترین شکل و بر طبق استانداردهای موجود انجام خواهند داد. شما می توانید جهت آشنائی با آپشن های بیشتر و نیز خرید هر یک از این اپشن ها به سایت آپشن کار مراجعه فرمائید.




:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: